miercuri, 21 octombrie 2015

Prima incercare

  Astazi este prima mea experienta de a scrie o postare pe blog, si in genere e primul meu blog, la care visez demult si iata ca astazi mi-am luat inima in dinti ca s-o fac si pe asta. Urmeaza sa vad ce iese din asta...
  Munca pe care o fac eu zilnic tine de alt domeniu decit al scrisului, dar urmarind zilnic postarile blogger-ilor, imi vine muza si mie. Eu cred ca mai multi suntem inspirati de scrieri frumoase, cu cuvinte incurajatoare de viata, poze ce iti taie rasuflarea , si de alte lucruri care nu ne lasa indiferenti.
  www.rolo.md  este munca mea din 2009, an in care am mai luat-o o data de la inceput si de atunci cu asta traiesc fiecare zi. Si imi place. Si ma bucur ca clientii mei inteleg ca prin serviciile pe care le ofer, le aduc confortul de a trai intr- o locuinta mai stilata, mai colorata, mai luminoasa si totodata mai calduroasa. Dar despre produse va spun altadata, e multa informatie, e foarte utila, si voi scrie despre fiecare in parte.
  Sa zic ca am facut o mica introducere?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu